|
Edição |
Título |
|
v. 4, n. 1 (2020): Janeiro/Fevereiro/Março |
STRATEGIC CONVERGENCE AND GEOGRAPHICAL INDICATION AS DEVELOPMENT TOOLS OF THE CERRADO MINEIRO |
Resumo
PDF
|
Bruno Henrique Aguiar, Paulo Henrique Leme |
|
v. 7, n. 4 (2023): Outubro/Novembro/Dezembro |
GEOGRAPHICAL INDICATION IN THE RECONCAVO IDENTITY TERRITORY: POSSIBILITY AND PERSPECTIVE |
Resumo
PDF
|
Valdir Silva Da Conceição, Giovanna Martins Sampaio, Hermes Oliveira Gomes, João Antônio Belmino Dos Santos, Maria EmÃlia Camargo, Angela Machado Rocha |
|
v. 8, n. 2 (2024): Abril/Maio/Junho |
GEOGRAPHIC INDICATION AS A DISRUPTIVE STRATEGY IN THE VALUE CHAINS OF THE AMAZON BIOECONOMY |
Resumo
PDF
|
Rosângela Fernandes Bentes, Tabatha Benitz |
|
v. 7, n. 3 (2023): Julho/Agosto/Setembro |
POTENTIALITY OF GEOGRAPHICAL INDICATION OF THE CIGAR FROM THE RECÔNCAVO BAIANO FROM THE PERSPECTIVE OF SEBRAE'S METHODOLOGY. |
Resumo
PDF
|
Diego Souza Silva, Karine Santiago Santos, Luis Oscar Silva Martins, Marcelo de Santana Silva |
|
v. 8, n. 2 (2024): Abril/Maio/Junho |
POTENTIALITY FOR GEOGRAPHICAL INDICATION OF THE COPIOBA FLOUR FROM THE RECÔNCAVO BAIANO FROM THE PERSPECTIVE OF SEBRAE'S METHODOLOGY |
Resumo
PDF
|
Rafaela de Souza Duarte, Alan Carlos Santos de Paula, Rafael de Araújo Ribeiro, Cleiton Braga Saldanha, Marcelo Santana Silva |
|
v. 2, n. 4 (2018): Outubro/Novembro/Dezembro |
VALUING PRODUCTS OF ORIGIN AS A STRATEGY FOR SUSTAINABLE TERRITORIAL DEVELOPMENT – THE CASE OF CAJUÃNA DO PIAUà |
Resumo
PDF
|
Wanderson de Vasconcelos Rodrigues da Silva, Suzana Leitão Russo |
|
1 a 6 de 6 itens |
|